Sunday, November 14, 2010

hAriku bErlalu peRgi~

hahaha...xsgka slma 5 hari aku bley ddok dlm blik aku neyh tanpa membuat apa2

*(makan + tdoq + muvie = 5 hari)

IMPRESSED~!!!

AIMIDA IS FINE
.
.

hurmm..mslh pembaziran berlaku!! sptotnye aku kna study sbb sok exam last paper lak 2 -_-
aiyAak!! neyh sume gara2 c dye la xmo bg aku nota ke pe ke bg aku bce..isHh~
xpon soalan bocor ke..*(neyh ke bkl cekgu? HAMPEH~)
pe aku nk jwb sok huh?? satu habuk pon xtw

XPE~!!!

mlm msih muda bulan blom nmpk chaya nya..hihihi
bak kata adnan sempit..di mana ada kemahuan d ctu ada highway YEAH!!! =))
kpd kwn2 ku marilah kte berjuang hbs-hbsn
lupakan kegembiraan utk blek umah esOk..h0h0 (bley ke???)

AIMIDA FEELS CRAVINGS OF...
*muka msing2 menunggu hari esOk~


aku da cuba melupakan suma nya tp otak aku neyh still xmo trima nota2 seni aku neyh
y ada hanyalah.."ye! ye! sOk blek" xpon.."nty mama msk pe ye?"

XBLEH2~!!!

fokus2!! tp klo ckp je wtpe tgn stil dok kt cni ugk..hihihi
better i start it now =P
n hope aku xjadik mcm neyh mlm kang hahahah


ingat ye....

STUDY SMART not study hard ^_^
.
.

GOOD LUCK n SELAMAT PULANG KE KG~~



No comments:

Post a Comment